Governance

UMCS uses BoardOnTrack for agendas, minutes, other board meeting materials, adopted policies, and public documents.

For older records, please search the archive of Board Materials from 2015-2016 through 2019-2020.

Meetings are on the UMCS School Calendar. The Board will meet for a total of 10 Regular Meetings from July 1, 2023 - June 30, 2024. Calendar of Board and Committee Meetings.

  • Academic Oversight committee meets at 11:30am on the second Tuesday of the month.
  • Finance committee meets at 3:00pm Thursday the week before a Regular Board meeting.
  • Executive & Governance committee meets at 1:15pm Monday the week before a Regular Board meeting.

All Board meetings are open to the public. The Front Desk will direct you to the meeting room. Email [email protected] to request an item be placed on a future agenda.

Per bylaws, new members are nominated by existing members and approved by a majority of a quorum of the Board. This may take place at any properly noticed meeting of the Board throughout the year. Per bylaws, two Board members are elected by the Family Advisory Council. We are always looking for new Board members!

Click here to view Officer Roles and Committee Assignments

Click here to view SELPA Governance

 

 

 <><><><><><><><><>

 

UMCS usa BoardOnTrack para agendas, actas, otros materiales para reuniones de la junta, políticas adoptadas, y documentos públicos.

Para obtener registros anteriores, busque en el archivo de Materiales de la Junta desde 2015-2016 hasta 2019-2020.

Las reuniones están en el calendario escolar de UMCS. La Junta se reunirá para un total de 10 reuniones ordinarias del 1 de julio de 2023 al 30 de junio de 2024. Calendario de reuniones de la Junta y los comités.

  • El comité de Supervisión Académica se reúne a las 11:30 am el segundo martes del mes.
  • El comité de finanzas se reúne a las 3:00 pm el jueves la semana anterior a una reunión regular de la Junta.
  • El comité ejecutivo y de gobierno se reúne a la 1:15 pm el lunes la semana anterior a una reunión regular de la Junta.

Todas las reuniones de la Junta están abiertas al público. La recepción lo dirigirá a la sala de reuniones. Envíe un correo electrónico a [email protected] para solicitar que se coloque un elemento en una agenda futura.

Según los estatutos, los miembros nuevos son nominados por los miembros existentes y aprobados por la mayoría de un quórum de la Junta. Esto puede tener lugar en cualquier reunión de la Junta debidamente notificada durante todo el año. Según los estatutos, dos miembros de la Junta son elegidos por el Consejo Asesor de la Familia. Siempre estamos buscando nuevos miembros de la Junta!

Haga clic aquí para ver las funciones de los oficiales y las asignaciones de comités

Haga clic aquí para ver la Gobernanza de SELPA